Long time no see

Oj, väldigt dålig uppdatering här på sistone känner jag. Jobbet är i full gång och jag har haft mitt liv i en väska de senaste veckorna - därav min frånvaro från bloggen. På grund av dåligt samvete gentemot katterna när jag sover hos Andreas, beslutade vi oss härom kvällen för att låta dem flytta i förväg. Vi åkte och hämtade dem och flyttade sedan deras klösträd, sovhus och alla leksaker dagen därpå. Efter att katterna försvann från min lägenhet kände jag mig inte längre hemma där, så nu är jag också så gott som flyttad. Från att ha haft livet i en väska, har det nu övergått till att ha allting i påsar. Vi har inte tillräckligt med förvaringsutrymme i nuläget, men det ska vi råda bot på framöver genom en tur till IKEA. En ny byrå till sovrummet och en snygg skänk till hallen står högst på shoppinglistan.

Så, nu är man sambo! Det känns lite konstigt att ha lämnat min lägenhet så hastigt och att inte Henke har övertagit den ännu, men det handlar bara om några veckor. Det är nog inte förrän alla papper är skrivna och jag lämnar över nyckeln som det känns verkligt. Tills dess får jag stå ut med att behöva åka "hem" och kolla posten och hämta saker successivt, men det får jag stå ut med.

Livet är bra underbart! Nu har jag allting som jag någonsin kan önska mig. Utbildning, jobb, samboliv och hela livet framför mig!

By the way - igår bokade vi biljetter till Jeff Dunham i Globen den 16 april. Det ska bli grymt roligt! Det blir en mysig weekend i Stockholm med hotell, vilket faller sig väldigt lägligt då den helgen är 1 år sedan vi träffades.

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till sambolivet :)

2011-01-31 @ 19:41:09
URL: http://emmchen.blogg.se/
Postat av: f

härligt!grattis till ermed samboskap :)

2011-02-01 @ 09:26:18
URL: http://voiceinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0