Borta bra men hemma bäst

Då så, Peace & Love 2011 har satt punkt för i år! Det har minsann varit en händelserik och minnesvärd upplevelse som jag kommer att kunna leva på länge framöver. Jag trodde verkligen inte att jag var en festivalmänniska, men det fanns där inne när man skrapade lite på ytan och polerade med en gnutta alkohol. Det finns så mycket bilder, filmklipp, människor och anekdoter att berätta om, men det får nog komma lite successivt den närmaste tiden. Ni skulle ändå inte att orka med allt i ett svep.

Nu ska jag/vi alltså återgå till den lugna och stilla vardagen och det kommer min kropp att tacka mig för. Jag ska bara duscha en snabbis nu och sedan krypa till kojs i vår efterlängtade säng tillsammans med katterna. De som jag för övrigt har saknat oerhört mycket!

Imorgon släpps biljetterna till nästa års festival, där bland annat Winnerbäck, Melissa Horn och Hardcore Superstar och det låter ju mer än lovligt awesome. I´ll be there, that´s for sure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0