Dagens gapskratt

Älsklingen och jag ligger i soffan och tittar på Leila bakar, som för dagen sysslade med att baka en smarrig rabarberkaka. Vi tittar båda under tystnad, när han plötsligt säger:
- Tanken slog mig plötsligt... Undra hur Leila ser ut när hon har sex?
Min spontana reaktion var att börja gapskratta och mellan varven hulkade jag ur mig hur sjutton han kom på den tanken.
- Men alltså, hon får ju värsta sängkammarblicken när hon bakar, säger han. Så jag undrar om hon föreställer sig sin partner som en gräddbakelse när hon har sex.
Jag fortsatte att skratta och konstaterade att det rör sig en hel del underliga tankar i huvudet på min karl. Söt är vad han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0