Lördag 16 juli

Nu har en hel arbetsvecka masat sig förbi och det har varit segt att komma igen efter fyra dagars sjukskrivning. På fredagsförmiddagen när helgkänningen började göra sig påmind, fick jag plötsligt ett oehagligt illamående. Jag kunde tack och lov härda ut arbetsdagen, men när jag kom hem kräktes jag två gånger och blev hastigt sämre. Magsjukan var ett faktum och då var jag inte kaxig kan jag säga.

Idag går jag på sparlåga och vi har inga direkta planer. Den som lever får se helt enkelt. Tack och lov är jag på benen igen och hoppas innerligt att det dröjer länge tills jag åker på magsjuka igen. Vidriga påfund!

Kommentarer
Postat av: Maria Sjöström

Nu har jag dragit igång en dagens blogg-tävling, det är bara att anmäla sig :)

2011-07-16 @ 17:42:17
URL: http://hallonmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0