Resan fortsätter

 

Efter att ha installerat oss i lägenheten hos Johan var det dags att inhandla lite mat, för att sedan entra festivalområdet. Hela jag var fortfarande i chock av alla människor som belamrade Borlänge, i den ena märkliga utstyrseln efter den andra. Eller brist på klädesplagg också för den delen. Det är ju liksom inte varje dag man går runt mitt i stan endast iklädd bikini och sandaler, med en platta öl i famnen. Inte jag i alla fall. Rädslan av att inte passa in i detta alkoholdränkta folkmyller rann över mig som en kalldusch, men det var bara att hålla huvudet kallt. Skulle detta bli mitt livs utmaning?


Tusentals festivalsugna människor stod och köade vid entrén.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0