Utflyktsdags på lördag

Idag på lunchrasten fick jag ett sms från min bättre hälft där han frågade vad jag hade för planer för lördagen. Eftersom jag inte visste någonting speciellt fick jag som svar att det vankades utflykt med glass och mys på Smultronstället som vi länge har pratat om. För mig blir det första gången som jag åker dit, så det ska bli riktigt mysigt och gott.

Av ren nyfikenhet gick jag in på hemsidan för att titta vad de hade för sorter där och det såg riktigt lovande ut. Mest gick jag väl in för att minska risken för beslutsångest när vi väl är på plats, eftersom jag känner mig själv rätt väl vid det här laget. Jag fastnade för en av glassarna på topp-5-listan som heter Vesuvius, innehållande daim, hasselnöt, choklad och grädde. Det kan nog knappast bli bättre!

118 kronor får man ge för den pjäsen.

Kommentarer
Postat av: linda

Den är god :) Oh, vill också dit...

2011-07-19 @ 20:36:25
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/
Postat av: anna

Den är super god!! Jag gillar också euroglassen och broadway. Har ju sommarjobbat där i några år så nu är det roligt och gå dit för att se vilka glassar som är nya. Hoppas ni får det trevligt!

2011-07-20 @ 09:38:54
URL: http://declaar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Tack snälla du!

Smultronstället är mitt favorithak om sommaren:) Åker säkert dit fem ggr:)

2011-07-24 @ 12:26:43
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0