Dagens inköp

Idag tog jag och karln en sväng på stan efter jobbet. Vi var båda sugna på att kolla på lite kläder och uträtta några ärenden och idag passade det bra. Jag var ute efter nya leggings, saltvattenspray och kanske en ny outfit till midsommarafton. Efter en stunds letande hittade jag denna klänning på H&M, men jag kunde inte riktigt bestämma mig om jag gillade den eller ej när den väl satt på plats. Jag fick ta mitt smakråd till hjälp och det gav positiv respons, så jag gick och blev med ny klänning. Tillsammans med vita 3/4-leggings och en vit kofta tror jag att det blir riktigt fint!

Här intill ser ni mönstret i närbild.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den där klänningen är ju så söt! Spanade in den häromdagen, men när jag höll galgen framför spegeln räckte den knappt över höften pga av "fotbollen" under;)

Hoppas du får en riktigt mysig midsommar.

Kram!

2011-06-23 @ 10:32:39
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0