Lite ditt och datt

En lista jag hittade och lånade av Linda.

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja, många nya bekanta och vänner, mest genom jobbet.
Fått ditt hjärta krossat: Nej, tack och lov!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej
Kysst en kompis: Nej

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej, det låter krånligt.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade med familj och vänner. Sambon var bortrest.
Vilken tid vaknade du idag: 05.30.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg och läste en bra bok.
Någonting som du längtar till: Att köpa hus.
Senaste gången du träffade din pappa: På mors dag.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att tro mer på mig själv.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja.
Vad gör dig irriterad just nu: Småsaker på jobbet.
Vad gillar du gällande dig själv: Väldigt mycket, men framförallt min förmåga att bry mig om andra människor.

DIN FÖRSTA:
Operation: Blindtarmen 2006.
Piercing: Har ingen och har inte planer på att skaffa någon heller.
Tatuering: Nope.
Bästa vän: Julia.
Sport: Innebandy.
Husdjur: Marsvinet Pyret.
Vaccination du minns: Sprutorna inför Mexikoresan 2002.
Förälskelse: Det var på lågstadiet, i Tobias som gick i min klass.
Alkohol du drack: Öl.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Kramar
Kortare eller längre: Längre, helt klart.
Romantisk eller spontan: Både och!!!
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0