Överraskning på gång

Idag fick jag ett ryck att planera och fixa en överraskning till min älskling. När han hade cyklat iväg till sin fotbollsmatch kilade jag iväg till affären för att handla hem lite gott. Utan att avslöja för mycket hintade jag om att det skulle vankas myskväll ikväll.

Myskvällen kommer att bestå av bakad potatis med tonfiskröra och sallad till varmrätt och en mustig chokladmousse till efterrätt. Som tv-tilltugg senare ikväll plockar jag fram brickan med ost, kex och exotisk frukt. Själv tycker jag att det låter mycket lovande och jag hoppas att han kommer att uppskatta det. Vad tror ni?

♥ Till världens bästa sambo ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Ser jättegott ut! =)

2011-03-27 @ 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0