En underbar tid

Idag är det en alldeles speciell dag. Jag och älsklingen har nämligen årsdag - vår första i ordningen. Det tog ett tag innan vi kunde enas om vilket datum som skulle bli vår dag, men beslutet föll på den 5 maj då han skojade och frågade chans på mig via sms. Klara besked, det är rätta takter det.

Sammanfattningsvis har detta varit ett lyckligt och livsomvändande år, i många avseenden. Inte trodde jag att allting skulle ta en sådan plötslig och underbar vändning, men när jag som minst anade det dök han upp som gubben i lådan. Han med stort H.

Dessvärre är min bättre hälft inte hemma och jag får inte rå om honom förrän på söndag kväll, men så är livet ibland. Jag biter ihop och saknar... idag med.


♥ Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej! förlåt att jag inte har svarat på ditt sms men min mobil har fått knäppen =/ och ditt nummer har försvunnit! men ska vi inte försöka att ses till veckan kanske?? hur har du de då? Kram

2011-05-06 @ 22:29:20
URL: http://beatricepedersen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0