Besvikelsen hänger över oss

Igår kväll var vi två av de 13 600 personer som hade entrat Globen för att se Rihanna. Det var med spänd förväntan som vi satt där och inväntade att förbandet skulle börja spela, när en man med mikrofon plötsligt kommer ut ensam på scenen. Direkt anade vi oråd med tanke på ödet för fansen i Malmö i måndags kväll.

"Jag kommer tyvärr med väldigt dåliga nyheter, sa han. Rihanna har återigen insjuknat och beslutat att ställa in konserten. Alltså, konserten är tyvärr inställd".

Konserten är inställd... inställd... inställd... Orden bara ekade i huvudet. Folk runt omkring oss grät och kastade saker av ilska och besvikelse och vi satt där som om luften hade gått ur oss. Jag som hade köpt de här biljetterna till Andreas i födelsedagspresent eftersom han så gärna ville se Rihanna live och så blev det ingenting av den. Vi var bland de sista som lämnade arenan och det var med tunga steg som vi sedan promenerade tillbaka till t-banan. Lottlösa och besvikna.

Det är inte annat att vi, som så många andra, undrar vad det är som försiggår kring Rihanna och hennes välmående. Spekulationer och rykten haglar tätt, men oavsett anledning håller jag med skribenten i den här artikeln, att en rejäl ursäkt till sina fans vore på sin plats.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej.

Just nu anordnar jag 2 tävlingar på min blogg.

En där du kan vinna ett halsband:

http://ssssarah.blogg.se/2011/november/tavling-halsband.html



Och en där du kan vinna ett sminkkit:

http://ssssarah.blogg.se/2011/november/vinn-ett-sminkkit.html



Var gärna med och tävla!

Kram Sarah

2011-11-03 @ 21:05:26
URL: http://ssssarah.blogg.se/
Postat av: Caroline N

Så tråkigt att konserten blev inställd! Lider verkligen med er! Jag hade också blivit jättebesviken...

KRAM Carro

2011-11-05 @ 06:16:29
URL: http://carolinesblogghorna.blogspot.com
Postat av: sasse

så jävla surt!! o nu är de spikat att det INTE blir ngn ersättningskonsert. live nation och rihanna suger! :P

2011-11-05 @ 13:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0