Definitivt besked

Dessa rader mötts jag av idag när jag öppnade min mail - beskedet om att det inte blir någon ersättningskonsert för oss som blev snuvade på Rihannas spelningar i Malmö och Stockholm. Det kom väl inte helt oväntat med tanke på stjärnans fullspäckade schema, men på något sätt hade ändå hoppet levt kvar eftersom min sambo så gärna vill se henne. Vi har nu två veckor på oss att lösa in biljetterna och få pengarna tillbaka, that´s it! Jag kan dock känna att ersättningskonserten kvittar, för nu när de har skött allting så respektlöst och oprofessionellt är jag inte säker på om jag vill se henne i alla fall. Det må låta bitter, men jag kan inte hjälpa det.


Kommentarer
Postat av: Emma

jag hörde om det där. fyfan vad jävla surt alltså! liksom folk har lagt ner masor med pengar på det där. resor, hotell och allt sånt! och de pengarna får man ju aldrig tillbaka. så himla trist!

2011-11-06 @ 10:20:13
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0