Mot huvudstaden

Om ungefär en timme sitter jag ombord på tåget till Stockholm. Ikväll ska nämligen jag och mitt hjärta gå på den efterlängtade Rihannakonserten och övernatta på hotell. Våra biljetter har varit bokade sedan länge eftersom A fick de av mig i födelsedagspresent i somras. Då kändes det som en smärre evighet till november, men det gick i en väldans fart. Läget har ju varit lite ovisst kring Globenspelningen efter att ha ställt in i Malmö i måndags kväll på grund av sjukdom, men nu är hon på fötter igen. Tur det, vi som hade bokat hotell och lagt om arbetstider och allt!

Nu ser vi fram emot en hejdundrandes spelning ikväll och kameran är nedpackad, var så säkra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0