Känslan av att vara halv

Idag när jag kom hem från jobbet gapade lägenheten tom, bortsett från katterna då. Älsklingen packade sina militärgrejer under morgonen och begav sig iväg på övning och kommer inte att komma hem förrän på söndag. Det går ju an dagtid eftersom vi vanligtvis är på jobbet, men såhär kvällstid känns det konstigt när han är borta. Ensamheten gör sig påmind och jag känner mig halv utan honom, som en bit ur mitt livspussel som fattas. Tack och lov har jag två kelsjuka katter vid min sida som fyller upp tomrummet och gör längtan något mindre jobbig. Det är för väl!

Det sägs att kärlek växer på avstånd, men låt dessa dagar gå fort så att jag får bli hel igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0