Behov av ett nytt träd

Nu börjar det bli brådskande att köpa ett nytt klösträd till våra busar, innan någon gör sig illa. Deras nuvarande träd är både rangligt och sönderklöst från golv till tak, så en beställning är ett måste!

Jag skickade precis iväg en färgförfrågan till försäljaren för att se om hon har denna modell i beige på lager. Det var den jag ville ha vid min första beställning, men som inte fanns, vilket resulterade i att jag tog varianten med trekantiga kojor istället. En sådan småsak kvittar ju egentligen, bara katterna får sitt älskade träd!

Det kan tyckas vara mycket pengar att lägga ner på sin/sina katter, men jag kan lova att träden är värda varenda krona. Våra små busar klättrar runt och leker i det och sover flera timmar per dag i sina korgar, så det är rent av ovärderligt.

Nyfikna att ta er en titt på sortimentet, klicka då på bilden!

Kommentarer
Postat av: shall

Vilka roliga....det skulle nog mina katter gilla.



2012-02-26 @ 20:27:22
URL: http://shall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0