Morgontankar

Hjälp vad tidigt ute jag är idag. Har massage inbokat kl. 8.15 och sitter redan klar, fast jag inte behöver åka förrän om en halvtimme. Det är inte riktigt likt mig, men ack så skönt. Att få sitta ner och äta frukost i lugn och ro och sedan smälta maten en stund är ju faktiskt värt att gå upp lite tidigare för. Varför gör jag inte det oftare?

När massagen är avklarad och jag har vaknat till igen är det dags att jobba 9.30-16, för att sedan ta helg! Alltid lika efterlängtat.

Hoppas att ni får en skön ledighet allesammans!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gör så varje morgon att jag har minst en kvart mer än jag behöver. Det är så skönt att sitta framför tv:n och äta frukost i lugn och ro.

2012-02-03 @ 19:04:42
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0