Klara, färdiga... PIM!

Då har startskottet för vår PIM (Praktisk IT- och Mediautveckling) gått och jag är redan i full gång. Jag har som ambition att beta av detta så fort som möjligt och hittills flyter det på bra. De första tre frågefilmerna klarade jag av utan problem och examinationuppgift 1 gick att kombinera med jobbets fritidsbrev. Två flugor i en smäll - mycket tidseffektivt!

Vi är de sista i kommunen att genomföra denna kompetensutveckling och därför hoppas jag innerligt att det blir klart i tid. Vi har till sommaren på oss och det ska väl inte vara några problem.

Har Du gått PIM och hur var ditt intryck av kursen?

Kommentarer
Postat av: carro

Jag blev klar med PIM igår, tog ca 5 månader bara att bli klar. =) Jag anser att för att jobba inom förskolan och framförallt med små barn så var det lite väl avancerat!! men är glad att jag är klar.

kram

2012-01-24 @ 13:07:41
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0