Nytt i köket

Under en period har jag målat, möblerat om saker och köpt nytt till köket för att piffa det lite. Gamla hyllor som jag hittade i vårt källarförråd fick byta skepnad och hängdes upp på väggen. En tavellist inhandlades och placerades över köksbordet. Nya blommor och gardiner fick pryda fönstrena. Nu är allting färdigt och här har ni slutresultatet! Bildkvalitén är urkass, jag vet, men det blir inte bättre än så med webcam.


Från att vara tråkiga och fula hyllor i obehandlat trä, är de nu vita och
fina och ger nytt liv till burkar och andra prydnader som stått gömda.



De nya gardinerna har äntligen tagit plats i våra köksfönster. Min avsikt var att fixa
det direkt när jag flyttade in i januari förra året, men det har inte skett förrän nu.


Ett stycke tavellist över köksbordet tillsammans med ljuslyktor,
kokböcker och rosor, för en romantisk touch på det hela.

Kommentarer
Postat av: Linnea - mamma till Freja

Det blev verkligen jättefint =)

2012-01-11 @ 12:42:46
URL: http://biidrottningen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

vad fint du har det :-)

2012-01-11 @ 21:16:55
URL: http://bondeuska.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0