Bra service hos Tele2

Härom dagen när jag fick hem min nya telefon kändes det såklart nytt och spännande att börja surfa, leka och ladda ner appar med den. Jag visste att jag inte hade något surfpaket och att en beställningen för det var lagd, med start den 6 augusti. Killen på kundservice sa att surfen skulle fungera med detsamma och då uppfattade jag det som fri surf, eftersom det var ett sådant paket som jag beställt. Det skulle jag inte ha trott! Tack och lov hade jag ett saldotak på 500 kr som spärrade abonnemanget och fick mig att tänka till, men nu ligger saldot på 840 kr. På TVÅ dagar! Med facit i handen skulle jag ha ringt och beställt surfpaketet innan telefonen levererades, så hade jag inte behövt råka ut för detta missförstånd.
 
Nu var Tele2 så pass schyssta och tillmötesgående och tog bort kostanden för surfen och reglerade det med fria samtalsminuter. Han tyckte att det rörde sig om ett missförstånd vid bytet, vilket de ville ställa tillrätta! De startade även den fria surfen från och med idag istället för 6 augusti, så jag kan få ut full funktion av den nya telefonen redan nu. Det är vad jag kallar god service och omtanke gentemot sina kunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0