Dagen efter kvällen före

Idag är det söndag och som om inte det vore avslaget nog är det även dagen efter min 25-årsfest. Det blev en lyckad och trevlig tillställning, trots att det var supervarmt och klibbigt såväl ute som inne. Gästerna hade ett glatt humör med sig och gjorde verkligen min kväll! Det blev inte allt för sent och festandet blev inte speciellt hårt för min del, vilket jag är tacksam för idag.
 
Just nu sitter jag/vi och inväntar klartecken från personen som vi ska hämta kattungen från. Det är äntligen dags att hämta hem och låta henne installera sig hos oss idag och det är såklart med blandade känslor. Jätteroligt och mysigt till tusen med en liten, men även nervöst eftersom vi redan har två underbara varelser som vi inte riktigt vet hur de ska reagera. Bilder och en update om deras första möte med varandra kommer att komma under kvällen, alternativt morgondagen. Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0