Oron har lagt sig

Idag när jag stod och poppade popcorn till barnens filmmys på fritids så ringde telefonen. Det skrålade som bara den och eftersom jag inte hunnit vänja mig vid nya telefonen, visste jag knappt hur jag skulle göra för att svara. Det var rektorn på jobbet som jag sökt, vars nummer blinkade på skärmen och pulsen sköt i höjden på en gång. Hon kom med mycket trevliga nyheter och välkomnade mig till min nya arbetsplats måndagen den 13 augusti kl. 9.00. Från en nattsvart jobbutsikt inför hösten gick det plötsligt till strålande lättnad, på bara en vecka! Det känns mer än lovligt bra kan jag säga.
 
 
Vilken härlig start på helgen. Detta ska minsann firas!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja rektorn är rätt sugen på att anställa ny och ung personal. Bra tycker jag för den behövs förnyas lite. I alla fall hos oss. Då kanske vi kommer ses på några möten och så :)

2012-07-27 @ 18:41:04
URL: http://lindatunstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0