Dessa måndagar

Jag hade jättesvårt att somna igår kväll, trots att jag hade varit på gymet och tagit slut på den sista energin precis innan läggdags. Låg i sängen och stirrade på klockan i säkert en timme innan jag somnade och då var den strax efter 01. Det kändes lite tungt med tanke på att det vankades öppning på fritids 06.30 och som vanligt inför öppning sov jag oroligt. Nu är jag hemma och mellanlandar för att sedan göra mig i ordning för kvällens personalfest. Det ska bli trevligt att träffa alla samlade för lite god mat och dryck. Innan dess ska jag nog försöka hinna med en tur på gymet, diska undan i köket och ta en tupplur. Det borde jag hinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0