Bad news

Mötet i morse levererade precis det svar som jag hade gått och mentalt förberett mig på hela helgen. Jag hann knappt sätta mig innan budet om varsel var ett faktum och papper skulle skrivas under. Det var som sagt inte speciellt oväntat, men tråkiga besked svider alltid lite extra när det blir svart på vitt. Dock försöker jag se det ljusa i situationen i och med att jag kan vila upp mig ordentligt i sommar, söka nya jobb och vikariera för att få in foten på nya ställen. Nu slipper jag i alla fall sväva i ovisshet och kan agera utifrån den utgångspunkt jag står vid!

Kommentarer
Postat av: Caroline N

Ååå, vad trist :((( Stor kram till dig!

KRAM Carro

2012-05-15 @ 08:30:08
URL: http://carolinesblogghorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0