Kvällssysselsättning

Idag har jag haft lite ont i min högra höft efter gårdagens löparrunda. Det är väl inte helt ultimat att vara i min viktklass och enbart springa asfalt, dessutom i skor som sjunger på sista refrängen. På grund av den ömmande höften valde jag en mjukare träningform och hoppade upp på cykeln för att ta mig en tur. Vi har så vackra naturområden härikring och då är en cykeltur en rejält underskattad motionsform. På vägen hem stannade jag till på ICA och köpte frukt, grönsaker, keso, yoghurt, sojamjölk, ägg, avokado, nötter och andra saker som är bra att ha hemma för ett hälosamt och välfungerande vardagsliv. Nu sitter jag och hämtar andan framför tvn och knaprar på några cashew- och makadamianötter. John Blund väntar inom kort att ta mig till drömmarnas land.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag brukar alltid köpa massor med nyttiga mellanmål att ha hemma. För då har man alltid någonting att mumsa på om man blir sugen

2012-05-22 @ 12:32:38
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0