Lista

Storstad eller landet: Landet. Jag har svårt för stressen som man lätt dras med i storstäder.

Hamburgare eller pizza: Hamburgare. Får så himla ont i magen av pizza.

Kött eller fisk: Kött. Gärna marinerat och grillat.

Hund eller katt: Katt, såklart, med tanke på att vi har två stycken!

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet.

McDonalds eller MAX: MAX.

Vin eller Öl: Vin!

Charter- eller skidsemester: Charter.

Sverige eller Utlandet: Sverige känns tryggt och bra, men en resa då och då är bra för att få vidga vyerna.

Sport eller nyheter: Nyheterna.

Hockey eller fotboll: Fotboll.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Har ingen större betydelse, så länge personen i fråga trivs i det själv.

Sommar eller vinter: Sommar. Kyla o mörker är ingenting för mig.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp
- Grön laktosfri mjölk
- Ägg
- Bregott
- Normalsaltat smör
- Laktosfri vispgrädde

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min sambo
- Våra katter
- Musik
- Min cykel

3 saker du inte kan äta?
- Leverstuvning
- Kotunga
- Grisfötter

Två saker som gör dig glad
- Kärlek
- Vänskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0