My new addiction

För ungefär 6-7 veckor sedan bestämde jag mig för att beställa hem och testa ett ögonfransserum, som sades garantera länge ögonfransar på 4 veckor. Riktigt skitsnack tänkte jag, men var villig att ge det ett försök. Nu har jag använt Xlash i 6 veckor och jag kan kort och gott säga att det funkar. Big time! Jag har nu fått världens megafransar som är både fler till antalet, längre och fylligare. Detta resultat av en så simpel grej som att pensla på lite serum varje kväll innan sänggåendet. Rena magin, utan något ingrepp, salongsbesök eller klet med fransklister! En produkt som är väl värt enda öre (299 kr), om man som jag önskar finare ögonfransar. Köp, köp, köp, säger jag bara! Jag kommer alltid att ha en sådan flaska hemma framöver för jag är totalt beroende.

Dessvärre var batteriet i min kamera urladdat när jag fick hem produkten och sedan glömde jag helt bort att ta en före-bild, så jag kan inte visa skillnaden mellan då och nu, men här kan ni se hur fransarna ser ut idag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken grej, trodde inte att sånt funkade. Kul att hitta något som man blir nöjd med :)

2012-05-06 @ 09:04:06
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/
Postat av: anna

Vart beställde du den? Låter spännande :) Hoppas allt är bra med dig annars!

2012-05-10 @ 15:17:17
URL: http://declaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0