Bad day

Dagen har börjat segt. Det var svårt att gå upp i morse och motivationen var sådär. Sitter just nu i skolan och väntar på att vi ska sätta igång med grupparbetet vid 09.15. När vi har fått det gjort är det äntligen lite påskledigt. Det ska bli skönt med fem dagar ledigt, men man kommer att ha en del att göra. Jag ska försöka ta mig i kragen och vara så effektiv jag bara kan. Jag ska läsa, skriva vfu-reflektionsdokumentet och förbereda inför B-uppsatsen så att jag kan känna att jag har läget under kontroll. Allting blev ju så stressigt och jobbigt efter gårdagen... Men har man klarat av allting hittills så ska man väl lyckats ro i land även det här.

Usch vad jag känner mig tråkig just nu. Jag känner mig varken speciellt glad eller motiverad för någonting. Det känns inge kul alls. Det är inte likt mig. Jag vill ju vara glad och full med energi som jag brukar vara... Men men, jag kommer igen.

They say time heals everything
But I'm still waiting


Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad är det värsta med sommaren?

2009-04-08 @ 21:26:40
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: stephanie'

sv: tack! jag hoppas på att de blir bättre snart! =)

2009-04-09 @ 01:21:05
URL: http://wahlbergstephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0