Klagomuren

Usch jag vet inte vad det är med mig just nu. Jag mår inte alls bra. Allting känns bara kaos och upp- och ner, både i kroppen och i huvudet. Förmodligen beror det mesta på stress. Det är så mycket som ska hinnas med innan sommarlovet och det har börjat tära på en rejält. Har ont i magen, huvudet, mår illa och känner mig helt matt. Har ingen motivation till någonting. Skulle helst bara vilja krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet, vilket jag gjorde direkt när jag kom hem idag. Jag vet ju att det bästa sättet att minska stressen är att beta av saker och ting stegvis, men jag orkar inte. Har förnekat det i snart två veckor istället. Måttligt smart eftersom det inte löser några problem… 

Har börjat känna av pollen också. Det har jaga aldrig gjort förut. Nu är näsan helt tjock, det kliar och jag nyser hela tiden. Som om inte det vore nog är hela min kropp helt öm efter bytet av p-piller härom veckan. Hela jag känns som ett enda stort blåmärke. Varför i hela friden ska allting komma på en gång för? Varför nu? 

 


Stackars hämmade lakej
och stackars dig och stackars mig
Det är en konstig värld vi lever i

ja ingenting är vad man tror


För att lätta upp detta totaldeppiga inlägget lite så var jag tvungen att lägga in den här bilden. Så jäkla härlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0