Beslutsångest

Usch vilken beslutsångest jag har. Vi har länge pratat om att åka ner till en kompis i Skövde någon gång under sommaren och sedan gå på Skara sommarland. Jag har varit lite tveksam gällande denna tripp på grund av kostnaderna och för att jag måste skaffa kattvakt. Jag har väldigt dåligt med pengar just nu och tanken på att lämna katterna några nätter ger mig magont.  Jag har bara lämnat dem en natt förut och då längtade jag hem som aldrig förr. Emil ringde precis och sa att vår kompis ska upp en sväng till Katrineholm innan helgen så att vi kan åka med honom ner på lördag och därmed minska kostnaden för en enkel tågbiljett. Då kommer resan gå på på ca 500 kr för tågbiljetten hem samt entrébiljetten till sommarland, plus lite mat och sådant. Det är ju inte så farligt... Då återstår dilemmat med katterna. Jag har världens snällaste granne som har erbjudit sig att vara kattvakt - så jag ska prata med honom. 

 

 

 

Jag är velig som vanligt när jag ska göra någonting... Samma visa varenda gång - jag är hopplös!

Vad tycker ni, ska jag åka?


Kommentarer
Postat av: Randy

Klart du ska =)

2009-06-23 @ 20:15:37
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0