Pissigt humör

Usch, jag orkar inte ens med mig själv just nu. Jag är på enormt pissigt humör och allting känns bara jobbigt. Det finns egentligen ingen anledning - det gör bara saken ännu värre. Sitter just nu vid datorn och lyssnar på musik och försöker lugna ner mig. Lyssnar på musik med mycket action för att hitta harmoni med mitt humör. Fast jag borde kanske lyssna på någonting mer stillsamt för att bli lugn? Eh, skit samma... Det bästa vore nog egentligen att lägga mig i sängen och läsa så att jag kopplar tankarna på någonting helt annat, men jag är för trött för det. Sova vore ju ytterligare ett bra alternativ... 

 Vad brukar ni göra när ni är allmänt irriterade?

Har ni något bra tips på hur man kan avreagera sig?


Kommentarer
Postat av: carro

Tyvärr så har jag inga tips om hur man kommer över detta humör. Jag skriker och är arg på alla när jag är på sånt humör tillslut brukar gubben vråla i åt mig att sluta o då brukar det gå över. hahah

ta hand om dig.

kram

2009-06-23 @ 09:20:58
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0