Trött i huvudet

Sitter just nu i skolan och har haft B-uppsatsopponering sedan klockan 8 i morse. Tre långa timmar som framkallade en enorm huvudvärk. Jag fick börja med mitt opponentskap och efter det opponerade tjejerna på min uppsats. Kändes på sätt och vis bra att det blev enligt den ordningen för då kunde jag bara sitta och lyssna på de andra sedan. Då hade jag presterat vad jag skulle! Jag var jättenervös i början när jag opponerade, men det släppte som tur var efter en stund. Sedan kom den verkliga nervositeten, då min uppsats skulle bedömmas. Jag blev helt skakis och det är inte likt mig. Det gick i och för sig ganska bra, men jag hade gjort småmissar som jag borde ha upptäckt under korrekturläsningen. Fick några kompletteringar som jag ska ordna i eftermiddag när jag kommer hem. Handledaren var ganska tuff i sin bedömning, men det är ju bra inför C-uppsatsen nästa år. Sägs ju att man ska lära sig av sina misstag.

Nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett och hoppas på att det går över innan avslutningsfesten klockan 13.15.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0