090528

Den här dagen har börjat segt. Jag har bara slappat i soffan framför tv:n tillsammans med katterna hela förmiddagen. Har inte orkat tagit mig för att göra någonting vettigt. Ganska skönt att göra ingenting, för omväxlings skull. Tror jag lägger pluggandet på hyllan tills på söndag. Orkat inte tänka på det just nu eftersom själva slutseminariet inte är förrän på torsdag nästa vecka. Efter det är det äntligen sommarlov. Som man har längtat!

 

Nästa vecka får jag förhoppningsvis reda på någon information om mitt sommarsjobbs vara eller icke vara. Det är sjukt frustrerande att fortfarande inte veta någonting. Har väntat och väntat på ett sedan sedan i mars. Mötet mellan min chef och företaget som anlitar oss sker på tisdag, så det återstår att se om det blir någonting... Om inte, så kommer det att bli en torftig sommar på den ekonomiska fronten. Då blir det till att försöka överleva på skatteåterbäringen och pengarna från mitt helgjobb. Det lär bli stramt som attan och man kommer att få leva som en kyrkråtta. Tungt.

 

Jobb eller inte, det är frågan?

 

Aja, upp med hakan. Det är världsliga problem som löser sig förr eller senare. Det brukar det göra...

Over and out


Kommentarer
Postat av: Verran

SVAR:Det är bara bra med mig ;)

Ha en bra dag <3

2009-05-28 @ 13:40:22
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: jessica

sv: ja verkligen, jag är helt fast.

Har du läst/sett twilight? =)

2009-05-28 @ 19:48:45
URL: http://jessicawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0