Levande död

Uh, jag kunde inte sova i natt. Timme efter timme låg jag och glodde i väggen utan minsta tecken på att kunna somna. Det var en massa tankar som snurrade i huvudet på mig och min puls var så hög att man kunde tro att jag precis sprungit ett maratonlopp. Riktigt jäkla obehangligt! Jag tittade på klockan sista gången efter 03, så jag måste ha somnat där någonstans. Självklart väckte Felix mig vid 07.15 och ville ha mat och när det kändes som om livet inte inte bli mycket värre ringer mobilen 07.45 - jag som precis hade somnat om. Chefen på städ hade kris pga. sjuk personal och de behövde förstärkning redan kl. 8.00. En kvart hade jag alltså på mig att piggna till efter fyra timmarns sömn, klä på mig och infinna mig nere på jobbet. Det blev lite stressigt. Som tur var gick jobbtimmarna fort och jag kunde lämna stället och känna att jag gjort dagens goda gärning. Har ju så svårt att tecka nej när de ringer om jobb eftersom det känns som om man sviker laget.

Hm, nu kan jag inte bestämma mig om jag ska lägga mig igen och slumra en stund eller om jag ska försöka hålla mig vaken och gå och lägga mig tidigt ikväll istället. Sover jag nu kanske jag riskerar att vrida dygnet och få det lika sömnlöst i natt och försöker jag hålla mig vaken kommer ändå ingenting att bli gjort eftersom jag är som en levande död. Knepig sits. Vad tror ni är bäst?

Aaaah, som ni hör så är det en tycka-synd-om-sig-själv-dag idag.
Väck mig när det blir vår!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej Mia!

Du har inte möjligen gjort en performansanalys som tenta? Har du msn föresten?



Jajjemen! Sett den reklamen nu, så jag fattar ;)

Mår mycket bättre nu, halsen är sådär!

kram

2009-11-23 @ 11:03:02
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Bella

Lagt till dig nu ;)!

Alltid lite lättare att prata via msn!

2009-11-23 @ 13:28:47
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0