Dumma knä

Usch, jag har börjat få ont i mitt högra knä igen. Jag vet inte om det beror på att jag har tränat för mycket på sistonne och slitit fram smärtan, eller om det beror på att skorna börjar bli för gamla. Mina nuvarande skor har passerat året och då börjar det blir dags för ett par nya. Det kan ju vara lite knepigt just med inneskor eftersom de inte ser slitna ut - men skenet kan bedra. Jag antar att dämpningen är slut i mina och att jag måste införskaffa mig ett nytt par för att inte förvärra det onda i knät eller riskera andra skador.

 

De här skorna från Reebok har jag varit och provat på Intersport. De kändes väldigt sköna och jag har fått den modellen som rekommendation från flera personer som har dem. Just nu har Intersport nedsatt pris från 1200 kr till 799 kr och då borde man ju passa på. Det lutar åt en sväng dit imorgon efter jobbet. Det vore ju strålande med ett par nya skor tills passet på söndag, så att jag kan vara fit for fight igen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tråkigt att du har ont i knät.... Men de där skorna har jag också provat. Grymt sköna och snygga

2009-10-24 @ 08:43:55
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Haha, aw, sötnos! Vilket fantastiskt uttryck: "Smaklökarna slår bakut av glädje" ;D Tack så jättemycket. Jag gjorde mitt bästa för att det skulle se gott ut (och så klart, smaka bra!) hihi Kram Jenny

2009-10-24 @ 13:11:30
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0