Föreläsning och träning

Idag är det föreläsning i Norrköping som gäller. Det ska handla om aktuell forskning och dyslexi och det låter väldigt viktigt. Jag hoppas verkligen att den lever upp till de förväntningar man har, så att man inte åker i onödan. Det finns ju liksom så mycket annat man skulle behöva prioritera tiden på annars. När jag kommer hem blir det middag och sedan ska jag bege mig ner till Friskis och möta en riktig utmaning. Jag ska testa att köra cirkelfys. Ledaren till det passet bjöd in folk med välkomstfrasen "det är jätteroligt och har ni aldrig haft ont innan så kommer ni garanterat att få det nu". Det känns ju betryggande! Jag kan med andra ord räkna med brutal träningsvärk imorgon. Fortsättning följer.

Dags för en dusch och sedan bege sig ner till stationen.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0