Då var det dags... igen

Efter ett litet psykbryt igår kväll och en sömnlös natt är det nu dags att ta sig i kragen igen. Jag bara klagar och deppar, men gör ingenting åt problemet och det blir ju bara värre ju längre tiden går. Det är helt enkelt dags att släppa sargen och komma in i matchen igen! Jag har nu återgått till min LCHF-kost och ikväll ska träningskortet förnyas. Det vaknas ett baspass klockan 18.30 tillsammans med Linnea och det ska förhoppningsvis få mig på bättre humör. Efter ett klokt råd drar jag nu igång på 70-80 % och ökar successivt, istället för att köra på 120 % som jag brukar göra. Dags att börja lära av misstagen, eller hur? Det var egentligen tänk att jag skulle göra säsongens löparpremiär idag, men det var något vitt elände på backen när jag tittade ut genom köksfönstret i morse. Tröttsamt som sjutton, om ni frågar mig.

Har dessutom lagt upp ett avtal med Sofia, där vi ska ha vägning och uppdatering av läget en gång per vecka. Vi behöver båda stöttning i viktminskningsprocessen och då har vi bestämt oss för att fixa det tillsammans. Tillsammans sägs man ju vara starkare.

Startskottet för nystarten avfyras idag.
Dags att blicka framåt!

Kommentarer
Postat av: Fhinn

Bra, du lär dig. Hoppas att det hjälper nu då ;)

2010-04-05 @ 23:32:05
URL: http://fhinn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0