Boostar revanschlystna tankar

Just nu växlar jag mellan att tentaplugga och ligga och lyssna på en meditationsskiva för försöka finna någon form av inre lugn. Det har hittills fungerat bra och jag känner att de positiva, revanschlystna tankarna, har börjat återvända. Det behövs, för gårdagen var en riktigt helvetisk dag eftersom jag lyckats stressa upp mig själv och fastnat i negativa tankar kring allt och ingenting. Jag började gråta för minsta lilla och jag kände mig som en riktig ynkrygg. Det är så typiskt mig! Att jag bara inte kan inse att jag inte kommer någon som helst vart med den inställningen. Nu jävlar är det jag som tar mig i kragen, boostar mig själv med positiva tankar, pluggar som en dåre och sopar banan med den förbannade omtentan!

HELL YEAH!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Minns tyvärr inte namnet på butiken. Verkar som jag missade flera stycken som du räknade upp iaf. Den här låg i närheten av Åhléns och det låg även en till inredningsbutik på samma gata. Den butiken var lite roligare med mycket blommigt och shabby chica prylar. Butiken jag köpte blommorna i var mer inriktad på köksprylar om jag inte minns fel. Blommorna fick jag iaf för halva priset och de är ju perfekt när man har katter hemma:)

Kram

2010-08-12 @ 09:29:19
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0