Fy skäms Facebook

Idag när jag satt och fördrev tiden med ett meningslöst spel på Facebook dök det upp en uppseendeväckande reklamruta i högerkanten av skärmen. De gjorde reklam för ett spel som kallades för Kitty Throw och jag kände hur ilskan inombords bara kokade. Hur i hela helvete (ursäkta mitt språk, men jag är upprörd) kan ett sådant spel få tillåtas på Facebook? Ni ser ju på bilden hur en person håller en stackars katt i svansen och svingar den inför ett kast. Det är ju sinnessjukt djurplågeri! Vad fan är det för jävla spel och vem ligger bakom en sådan sjuk idé? Jag vara bara tvungen att göra en print screen för att ni skulle få se hur sjukt detta var. Till en början trodde jag att det var någon form av osmakligt skämt, men när jag skrev in Kitty Throw i sökfältet fick jag fram att det fanns ett spel som hette så.

Håller Ni inte med - sinnessjuk idé!?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh tack så jättemycket för tipset:) Hade ingen aning om att en sån sida fanns. Vad kul!!!

2010-08-16 @ 19:08:08
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

Ja fy skäms facebook.. inte okej med de spelen..

2010-08-16 @ 19:50:17
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0