Dagens inköp

Idag när jag var och handlade på Netto hade de ett mycket förmånligt pris på Yogamattor. Jag har länge funderat på att skaffa mig en sådan, men aldrig kommit till skott. Nu när de sålde dem tillsammans med ett smart spännband med handtag för 99 kr slog jag till. Den ligger nu utrullat på mitt vardagsrumsgolv och båda katterna undersöker den grundligt. Felix gick direkt och hämtade sitt sugrör ute i köket och petade in det under mattan och började leka. Det går verkligen inte att ha någonting framme utan att han tror att det är en leksak till honom. Både Tuss och Felix tycktes gilla att kloa och riva på mattan så det är bäst att hålla den undangömd när den inte används. Nu skulle jag bara behöva en tränings-dvd för att kunna utöva Yoga hemma.

Dela gärna med dig om du har något bra tips på Yoga-dvd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0