Euforin fortsätter

Jag är precis hemkommen från ett pass cirkelfys och min upprymda lyckokänsla hänger fortfarande i från gårdagens pass. Det är helt galet underbart! Som jag berättade förra veckan hade de gjort om passet lite och ändrat det till det sämre. På grund av mina klagomål hade de nu ändrat om ytterligare och gjort passet om möjligt ännu värre än förra terminen. De gamla monsterjobbiga övningarna var tillbaka och ytterligare vikter hade lagts på för att öka intensiteten. Det sved i hela kroppen, svetten rann och jag ville bara kräkas, men ack så ljuvligt det var! Jag hann inte mer än utanför träningslokalen innan jag längtade tills nästa måndag - då jäklar kör vi järnet igen!

Jag tycker att det är lite svårt att äta efter såhär sen träning, så nu sitter jag här med en smoothie gjord på hallon, jordgubbar, banan, mjölk och en skvätt vispgrädde. Det kör jag ihop med en mixerstav och dricker direkt ur tillbringaren. Hade jag haft proteinpulver hemma hade det varit en bra ingrediens också. Det har jag sett Anna Skipper tillsätta i sina morgondrinkar/smoothies på Du är vad du äter och det måste ju vara bra. Det borde man kanske investera i framöver?

Nu är det dags för en dusch och lite sömn så att man orkar upp och plugga det sista i morgon. Dagen före domedagen - på ondag morgon gäller det!

Kommentarer
Postat av: tk

you go girl!

2010-01-20 @ 11:42:36
URL: http://tulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0