Veckans mått

Jaha, då har det gått ytterligare en vecka sedan jag skrev ner mina mått. Det har hänt lite även denna vecka, vilket alltid är lika roligt. Eftersom jag tränar så pass mycket försöker jag att inte fokusera så mycket på vikten just nu - bara måtten. Vikten har nämligen varit oförändrad de senaste två veckorna och det beror antagligen på att jag lagt på mig lite muskler, förhoppninsgvis. Såhär ser siffrorna ut nu i alla fall:

Förra veckans mått:
Lår 59/60 cm (höger är alltid 1 cm större)
Rumpa 103 cm
Mage 93 cm
Midja 89 cm
Under bysten 77 cm
Bysten 94 cm

Måtten idag:
Lår 57/58 cm
Rumpa 101 cm
Mage 90 cm
Midja 88 cm
Under bysten 75 cm
Bysten 91 cm

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det sa vi. Vet inte riktig när jag kommer hem. Har tenta från kl åtta

2010-01-19 @ 14:36:19
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0