Bra start på veckan

Idag är det måndag och det innebär ny vecka och jobb. Arbetsdagen gick i en väldig fart och direkt därefter gick jag med grabbarna till gymet. Vi körde några styrkeövningar för överkroppen och det behöver jag verkligen. Jag måste utan tvekan ha världens svagaste armar och framförallt mina triceps då. Efter gympasset fick jag ett ryck att bege mig ut på en joggingrunda för att träna kondition och ta slut på de sista krafterna. Det blev den långa rundan på 4,4 km och det kändes mot slutet kan jag säga. Jag ville bara kräkas, men attan vad skönt det var efteråt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu gäller det bara att fortsätta i samma takt :) Kram

2011-03-30 @ 15:53:40
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0