Dagens sista kraftansträngning

Nu sitter jag här i valet och kvalet om jag ska gå och träna innan jag tar kväll på riktigt. Gymet ligger ju bara 1 minuts promenad bort från vår ytterdörr, så det är ju inte någon större ansträngning att ta sig dit. Om jag sedan orkar det som väntas där, det är ju frågan. Å andra sidan kommer jag att känna mig så väl tillmods efteråt, så den feelgood känslan brukar övervinna tröttheten. Sova och ta igen mig kan jag göra imorgon bitti eftersom jag inte börjar förrän 10.30.

Vi kör på den, eller hur?

Pepp, pepp, pepp!

Kommentarer
Postat av: Linda

Om jag började så sent skulle jag gå och träna på morgonen...

2011-09-07 @ 18:53:53
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0