Ny onsdagsrutin

Idag har jag gjort någonting som jag aldrig har gjort förut, nämligen gått till gymmet innan jobbet. När jag börjar 07.45 är det alldeles för tidigt att träna innan, men en dag som denna när jag inte börjar förrän 10.30 är det perfekt att ställa klockan på en skaplig tid för att köra ett pass. Det innebär ju dessutom en ledig kväll, fri från träning, då det finns tusen andra sysslor som också behöver göras.

Detta får alltså bli min nya onsdagsrutin, för det känns som en superskön start på dagen. Eftersom jag kan sova till 07.30 och ändå hinna träna blir det en hälsostart deluxe - både rikligt med sömn OCH motion.

Nu är det frukost, dusch och jobb till 19.00 som gäller! So long people.

Kommentarer
Postat av: Pusslaren

hei Mia :3 vad duktig du är! jag tänkte höra om du har varit i new york? vi ska nämligen dit med familjen och behöver tips på vad av allt man inte får missa! :]

2011-09-21 @ 16:41:34
URL: http://pusselblad.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0