Ledig hälsovecka

Efter många avvägningar fram och tillbaka bestämde jag mig i sista sekund för att ta ledigt hela påsklovet. Tio härliga dagar på följd - inte direkt vad man är van vid nu för tiden. Jag ser det som en investering för mig själv eftersom jag det senaste året har jobbat hela förra påskolvet, jullovet och sportlovet utan en dag ledigt. Därför har jag gjort det här till en hälsovecka för att kickstarta allting som jag annars inte hinner/orkar med, som att ha sovmorgon, äta mina måltider i lugn och ro och att träna intensivt. Förhoppningsvis ska det sparka igång systemet och få mig att vilja fortsätta även när jobbet drar igång igen.

Upplägg för dagen
  • Sovmorgon till 10.00
  • Frukost bestående av två kokta ägg med en klick smör,
    kaffe med mjölk och en skvätt grädde.
  • 4,5 km löpning.
  • Lätt lunch bestående av hallon och jordgubbar med keso
    och 0,5 dl hackade mandlar.
  • 1 h styrkepass på gymet.
  • Middag bestående av ugnsbakad torsk med spenat och broccoli.


Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

lust att göra ett bloglovin byte med oss? :-D

kram

2012-04-11 @ 17:06:02
URL: http://ltbu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0