Long time no see

Igår var jag och köpte ett halvårskort på Friskis igen efter ett uppehåll på sisådär 2 år. Under tiden har jag tränat lite sporadiskt på Hälsogymet, vilket jag har för avsikt att fortsätta med. Att ha dubbla träningskort känns mer än lovligt lyxigt, men vad gör det!? Det är under en begränsad tid för att se huruvida jag trivs med passen och hur jag får ihop schemat med jobb, gym, löpning och allting annat som måste göras under veckorna. Ikväll ska jag i alla fall inviga kortet tillsammans med Maria under ett boxpass. Det var mitt absoluta favoritpass förr om åren, där jag fick ta ut mig riktigt rejält och gick som på moln hem tack vare allt adrenalin. Jag håller tummarna för att det är lika roligt, intensivt och grymt jobbigt som det var då!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du också ska börja på friskis. Då får man lite mer press på sig om man kan träffas nån gång i veckan och köra något pass tillsammans.

2012-04-13 @ 21:19:29
URL: http://lindatunstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0