Äntligen i rätta händer

Idag ringde jag Vår Vårdcentralen för att se om de hade fått in min ansökan om att bli omlistad. Det var inskrivet och klart och efter ett kort samtal med sköterskan om min problematik den senaste tiden, fick jag en tid för provtagning redan imorgon bitti. Vilken lättnad, jag som kämpat som en galning på Linden och blivit totalnonchalerad under en längre tid. Sköterskan sa att vi skulle börja nysta i sköldkörteln eftersom vi har de problemen i släkten och sedan utreda vidare om detta inte gav något svar. Hon tyckte att det kändes olustigt att en tillsynes frisk 25-åring skulle behöva gå med konstant trötthet, yrsel, sprängande huvudvärk, öronsus, ljudkänslighet och andra jobbiga symptom som drar ner livskvalitén. Det känns som en lättnad att nu vara i rätta händer och att äntligen bli tagen på allvar!

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0