Det går bra nu

Vecka 2 och jag kan nu kryssa i ytterligare ett delmål. Det flyter på bra och jag har hittat en rutin som fungerar väl, både till vardag och helg. Dagarna består av mycket grönsaker, protein, nötter och frukt som håller mig mätt och stabil i blodsockret hela tiden. Jag utsätts för frestelser konstant, men de är inga problem att avstå när jag känner mig i balans. Det finns så mycket annat gott som är bättre för mig, som gör att jag slipper ha konstant magont och blodsockernivåer som åker berg-och dalbana.

[x] 75 kg
[x] 73 kg
[] 71 kg
[] 69 kg
[] 67 kg
[] 65 kg

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är! Avstår du från sötsaker helt? Eller äter nån dag i veckan?

2012-06-03 @ 20:08:26
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0