Länge sedan nu

Det var länge sedan jag gjorde ett avtryck här, men livet har råkat komma emellan om man säger så. Det är mycket på jobbet inför den stundande avslutningen, många funderingar kring hösten med tanke på att jag blivit varslad och allting som händer runt omkring just nu. Det slår mig att saker och ting bara skjuts åt sidan för att det knappt finns någon ork kvar när arbetsdagen är slut, varken fysiskt eller psykiskt. Tvättkorgen bågnar, kläderna sinar, disken står orörd, dammråttorna har släktträff i hörnen, sopor till återvinningen sköljer över oss när vi öppnar sopskåpet... Jag skulle kunna fortsätta i oändlighet. Den här helgen tillägnas att komma ifatt och se till att komma på rätt köl igen.

Giv mig styrka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0