Motion och terapi

Nu är vi hemkomna från en underbar romantisk spaweekend i Östergötland. Hela atmosfären, slottsmiljön, maten och avkopplingen - allt var perfekt! Vi checkade in vid 14-tiden, lagom då deras vackra och välsmakande afternoon tea serverades. Efter ett intag av diverse efterrätter gick vi tillbaka till rummet och bytte om till badkläder, morgonrock och tofflor och styrde kosan mot spa-avdelningen. Det var jättelugnt och skönt och inte alls så mycket folk som jag hade väntat mig. Bara några enstaka personer som badade i poolen eller satt och bubblade i jacuzzin.

Vid 16.00 hade jag min behandling inbokad och det bjöds på en 50 minuter lång ansiktsbehandling med nackmassage. När jag var klar var det älsklingens tur och under tiden han fick sin behandlig tog jag mig en simtur i poolen. 45 minuter simning non stop fick mig att inse att jag verkligen måste leta mig ner till badhuset, så skönt som det var. Det är ju en himla bra motionsform, samtidigt som det skulle ge mig välgörande terapi för min bikiniskräck. Två flugor i en smäll med andra ord!

Kommentarer
Postat av: SandraAngeliqa ❥

Fin header! :D

2012-03-18 @ 20:37:24
URL: http://sandraangeliqa.blogg.se/
Postat av: M. Valentina

Vad mysigt det lät! Hoppas du har haft en bra dag :)

2012-03-18 @ 20:46:26
URL: http://valentinaloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0